Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie

zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Kliknij przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej.

Panel wyszukiwania

 Sprawdź kod pocztowy  Znajdź paczkomat  Oddziały przewoźnika

Panel Obsługi Klienta

 Formularz kontaktowy  Opóźniony odbiór K-EX  Reklamacje UPS  Reklamacje FedEx  Reklamacje K-EX  Reklamacje INPOST  Oferta dla firm  Kiedy otrzymam pobranie

Logowanie



Podaj swój login oraz hasło, aby zalogować się do serwisu. Jeżeli nie posiadasz konta, zarejestruj się.

 
 
Komunikat
Brak połączenia z siecią internet
Szanowni Państwo serwis sendit24.pl został zaktualizowany do nowej wersji. Jeśli nowa wersja serwisu nie działała poprawnie

należy koniecznie

wyczyścić pamięć cache przeglądarki internetowej.

Google Chrome


Ikona ustawień (górny prawy róg przeglądarki) -> Narzędzia -> Wyczyść dane przeglądania -> Opróżnij pamięć podręczną -> Wyczyść dane przeglądarki

Mozilla Firefox


Przycisk Firefox (górny lewy róg przeglądarki) -> Historia -> Wyczyść historię przeglądania -> Szczegóły -> Pamięć podręczną -> Wyczyść teraz

Internet Explorer


Ikona narzędzi (górny prawy róg przeglądarki) -> Opcje internetowe -> Ogólne -> Usuń -> Tymczasowe pliki internetowe i pliki witryn sieci web -> Usuń

Opera


Przycisk Opera (górny lewy róg przeglądarki) -> Ustawienia -> Wyczyść historię przeglądania -> Szczegóły -> Usuń całą zawartość pamięci podręcznej -> Usuń