Aby skontaktować się z obsługą serwisu Sendit24 należy skorzystać z formularza kontaktowego dostępnego na stronie kontakt. Możesz też wysłać wiadomość bezpośrednio na adres e-mail obsługi serwisu. Znajdziesz go również na stronie kontakt.
Obsługa serwisu pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17. W soboty i niedziele oraz święta (dni wolne) obsługa serwisu nie pracuje. W szczególnych przypadkach obsługa serwisu może udzielić odpowiedzi również w dni wolne oraz poza wskazanymi godzinami.
W celu przyspieszenia odpowiedzi na pytanie dotyczące zamówienia lub przesyłki w wiadomości należy podać adres e-mail wskazany w zamówieniu, numer zamówienia lub numer przesyłki oraz wybrać temat, którego dotyczy pytanie.
Na wszystkie pytania obsługa serwisu Sendit24 udzieli odpowiedzi tak szybko jak to tylko możliwe.
Nie prowadzimy obsługi stacjonarnej oraz telefonicznej. Podany adres siedziby operatora serwisu jest adresem do obsługi korespondencji natomiast nie jest adresem pod którym operator serwisu prowadzi obsługę Klientów.
Zamów kuriera DHL. Paczkę od nadawcy odbierze kurier i doręczy ją do adresata. Jeśli wysyłasz więcej paczek możesz skorzystać z oferty dla biznesu.
Sprawdź naszą ofertę na szybkie nadania w sieci Paczkomatów i Paczko Punktów InPost. Sprawdź też wyszukiwarkę paczkomatów InPost.
Sprawdź naszą ofertę na przesyłki do Czech. Przesyłkę odbierze i doręczy kurier. Sprawdź też ofertę na przesyłki kurierskie do innych krajów UE.
Sprawdź naszą ofertę na przesyłki do Niemiec. Przesyłkę odbierze i doręczy kurier. Sprawdź też ofertę na przesyłki kurierskie do innych krajów UE.