Przesyłkę można anulować jeśli nie została ona odebrana przez kuriera lub nie została dostarczona do punktu odbioru lub paczkomatu. Nie ma możliwości samodzielnego anulowania przesyłki. W tym celu należy napisać do obsługi serwisu. Gdy przesyłka zostanie anulowana to w takim wypadku środki za przesyłkę zostaną zwrócone na konto pre-paid, które będzie można wykorzystać do opłacenia kolejnego zamówienia. Aby móc korzystać z funkcjonalności pre-paid należy zarejestrować konto w serwisie. Inną opcją zwrotu środków za anulowaną przesyłkę jest zwrot transakcji poprzez pośrednika obsługującego płatności. W takim wypadku zostanie wystawiona faktura korekta, a zwrot środków zostanie zlecone u partnera obsługującego płatności. W szczególnym przypadkach może zostać pobrana zgodna z cennikiem opłata za anulację przesyłki (np.: w przypadku gdy kurier przyjechał po odbiór przesyłki i nie została ona wydana).
Zamów kuriera DHL. Paczkę od nadawcy odbierze kurier i doręczy ją do adresata. Jeśli wysyłasz więcej paczek możesz skorzystać z oferty dla biznesu.
Sprawdź naszą ofertę na szybkie nadania w sieci Paczkomatów i Paczko Punktów InPost. Sprawdź też wyszukiwarkę paczkomatów InPost.
Sprawdź naszą ofertę na przesyłki do Czech. Przesyłkę odbierze i doręczy kurier. Sprawdź też ofertę na przesyłki kurierskie do innych krajów UE.
Sprawdź naszą ofertę na przesyłki do Niemiec. Przesyłkę odbierze i doręczy kurier. Sprawdź też ofertę na przesyłki kurierskie do innych krajów UE.