Reklamacje


Wszelkie reklamacje związane z nieprawidłowym wykonaniem usługi przez przewoźnika, a w szczególności zagubieniem, uszkodzeniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. Poniżej znajduje się lista przewoźników wraz z linkami do formularzy reklamacyjnych danego przewoźnika:

Możemy oczywiście złożyć reklamację do przewoźnika w Państwa imieniu jednak w takim wypadku koniecznym może być przesłanie dodatkowych dokumentów dotyczących zawartości przesyłki. W zależności od reklamacji dodatkowe dokumenty to: dowód zakupu, zdjęcia, itp.

Należy pamiętać aby przesyłka była zapakowana w sposób, który zminimalizuje możliwość jej uszkodzenia podczas transportu i aby jej zawartość nie zawierała przedmiotów lub towarów wykluczonych z przewozu. Jeśli przesyłka nie została prawidłowo zapakowana reklamacja może nie zostać pozytywnie rozpatrzona.

Ponadto jeśli przesyłka zawiera cenne przedmioty i towary należy ją ubezpieczyć jednak aby procedura reklamacyjna zakończyła się pozytywnie należy posiadać dowód zakupu, który zawiera cenę przedmiotu lub towaru.

Reklamacje może zostać rozpatrzona pozytywnie wyłącznie jeśli zadeklarowane w formularzu wymiary i waga zgadzały się ze stanem faktycznym, a opakowanie nie było wcześniej uszkodzone.

Jeśli z jakiegoś powodu przewoźnik odmówi przyjęcia reklamacji prosimy bezpośredni kontakt z obsługą serwisu.

Wszelkie reklamacje dotyczące nieprawidłowego przekazania przez serwis zlecenia, nieprawidłowości w pracy serwisu oraz reklamacje związanie z obsługą zleceń dla przesyłek za pobraniem, należy zgłaszać w formie elektronicznej wypełniając poniższy formularz. Odpowiedź na reklamacje wysyłana jest na adres e-mail z którego reklamacja została zgłoszona lub na adres e-mail wykorzystany w zamówieniu, którego dotyczy reklamacja.

Wszelkie pytania dotyczące reklamacji lub zgłoszenia reklamacji prosimy zgłaszać obsłudze serwisu podać numer przesyłki lub numer zamówienia. Zalecamy aby reklamacja dotycząca przesyłki składana była przy użyciu adresu e-mail, który został użyty w zamówieniu. Obsługa serwisu odpowie na zapytanie tak szybko jak to tylko będzie możliwe. Obecnie obsługa serwisu pracuje w ograniczonym zakresie co również powoduje opóźnienie odpowiedzi na Państwa zapytania. Pracujemy w dni robocze w godzinach 9-17.

Masz jakieś pytania?

Znajdź rozwiązanie w naszych działach pomocy lub skorzystaj z formularza.

Godziny pracy:

Poniedziałek - Piątek: 9.00 - 17.00
Sobota - Niedziela: Nieczynne
Obsługa zleceń: 24/7

  Wyślij kopię wiadomości do mnie
  

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych, na zasadach określonych w Polityce prywatności.

 

sendit24

Masz paczkę do wysłania? W serwisie Sendit24.pl zamówisz usługi kurierskie online. Wszyscy kurierzy w jednym miejscu! Porównaj ceny usług, skorzystaj z prostego formularza i zamów kuriera.
Kontakt
Masz pytania?
Sprawdź pomoc
Napisz do nas
Obsługa Klienta:
Pn - Pt: 9.00 - 17.00
So - Nd: Nieczynne

Wszystkie prawa zastrzeżone D4M Sp. z o.o.
Płatności obsługuje tpay.com
   

Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Kliknij przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej.