Jeśli w zamówieniu pojawił się błąd, a zamówienie zostało opłacone i poprawnie przyjęte przez system przewoźnika (czyli został wygenerowany numer przesyłki i etykieta) to w zasadzie nie ma możliwości poprawienia błędu ponieważ zlecenie jest automatycznie wysyłane do przewoźnika. W takim wypadku można wysłać do nas informację z prośba o anulację zlecenia odbioru przesyłki w której popełniono błąd. Po anulowaniu przesyłki można złożyć kolejne zamówienie z poprawnymi danymi przesyłki. Jeśli kurier odebrał przesyłkę dla której w zleceniu wprowadzono błędne informacje to w takim wypadku może zostać poprana dopłata za weryfikację przesyłki lub przeadresowanie przesyłki.
Jeśli w zamówieniu pojawił się błąd, a zamówienie zostało opłacone, ale zamówienie nie zostało przyjęte przez system przewoźnika (nie został wygenerowany numer przesyłki i etykieta) to prawdopodobnie wynika to z błędnie wypełnionego formularza lub błędnie działającego systemu przewoźnika. Jeśli w zamówieniu pojawił się tego typu błąd to w takim wypadku system wysyła automatyczną wiadomość z informacją o błędzie w zamówieniu. Takie błędy staramy się poprawiać tak szybko jak to tylko jest możliwe. Poniżej wymieniliśmy większość przyczyn, które mogą być powodem błędów:
- niepoprawne dane Nadawcy lub Odbiorcy
- błędna nazwa miejscowości
- błędny kod pocztowy
- niewypełnione pole telefon
- przewoźnik nie przyjmuje zleceń na wybrany w formularzu dzień
- tymczasowy problem z systemem przewoźnika
Zamów kuriera DHL. Paczkę od nadawcy odbierze kurier i doręczy ją do adresata. Jeśli wysyłasz więcej paczek możesz skorzystać z oferty dla biznesu.
Sprawdź naszą ofertę na szybkie nadania w sieci Paczkomatów i Paczko Punktów InPost. Sprawdź też wyszukiwarkę paczkomatów InPost.
Sprawdź naszą ofertę na przesyłki do Czech. Przesyłkę odbierze i doręczy kurier. Sprawdź też ofertę na przesyłki kurierskie do innych krajów UE.
Sprawdź naszą ofertę na przesyłki do Niemiec. Przesyłkę odbierze i doręczy kurier. Sprawdź też ofertę na przesyłki kurierskie do innych krajów UE.