Pytania Klientów


Kurier nie odebrał lub nie doręczył przesyłki

Kurierzy odbierają i doręczają przesyłki w dniach wskazanych w zamówieniu. W lokalizacji wskazanej w zleceniu przesyłki, osoba wydająca lub odbierająca przesyłkę musi czekać na kuriera.

Jeśli kurier nie odebrał lub nie doręczył przesyłki to prawdopodobnie zlecenie odbioru lub doręczenia zostanie zrealizowane następnego dnia roboczego.  

Należy pamiętać, iż przesyłki odbierane są od nadawcy i doręczane do odbiorcy w dniach roboczych w godzinach od 8.00 do 17.00. Godzin odbiorów i doręczeń przesyłek nie można w żaden sposób zawężać.

Jeśli kurier nie zrealizuje zlecenia odbioru lub doręczenia przesyłki to w takim wypadku należy skontaktować się z obsługą serwisu podając numer przesyłki.

W przypadku gdy kurier nie zrealizuje zlecenia odbioru przesyłki to wówczas obsługa podejmie próbę interwencji lub wyśle ponownie zlecenie do przewoźnika, ale w takim wypadku numer przesyłki może się zmienić. Jeśli numer przesyłki w wyniku ponowienia zlecenia zostanie zmieniony to w takim wypadku należy ponownie wydrukować i przykleić do przesyłki etykietę. Obsługa serwisu wyśle odpowiednią informację w tej sprawie.

Jeśli kurier nie doręczy przesyłki to w takim wypadku przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy lub przesłana do magazynu. Usługa zwrotu do nadawcy oraz usługa magazynowania jest usługą płatną i w takim wypadku przewoźnik doliczy dodatkowe opłaty do tej przesyłki. W przypadku problemów z doręczeniem przesyłki należy skontaktować się z obsługą serwisu poprzez formularz kontaktowy i podać numer przesyłki.

Każdy kurier obsługuje wyznaczony obszar (rejon) i najczęściej dana lokalizacja obsługiwana jest przez kuriera w tych samych godzinach, choć nie należy się tym sugerować. Większość kurierów dzwoni do nadawcy lub odbiorcy przez odbiorem lub doręczeniem przesyłki choć nie jest to reguła. Niestety najczęściej kurier dzwoni na kilka minut przed odbiorem lub doręczeniem przesyłki chcąc upewnić się czy w danej lokalizacji jest osoba, która wyda lub odbierze przesyłkę.

Czasami kurierzy zaznaczają w systemie przewoźnika, iż w danym dniu nadawcy lub odbiorcy nie było we wskazanej w zamówieniu lokalizacji. Najczęściej wynika to z faktu, iż nadawcy lub odbiorcy rzeczywiście nie było we wskazanej w zamówieniu lokalizacji, ale czasami zdarza się, iż kurier ma w danym dniu zbyt dużo zleceń i nie mogąc zdążyć z obsługą wszystkich zleceń i właśnie w taki sposób oznacza w systemie status przesyłki. Przesyłka w takim wypadku zostanie najczęściej odebrana lub doręczona następnego dnia roboczego.

« Powrót    Udostępnij

Kurier DHL

od 22.99

Zamów kuriera DHL. Paczkę od nadawcy odbierze kurier i doręczy ją do adresata. Jeśli wysyłasz więcej paczek możesz skorzystać z oferty dla biznesu.

Paczkomaty

od 17.99

Sprawdź naszą ofertę na szybkie nadania w sieci Paczkomatów i Paczko Punktów InPost. Sprawdź też wyszukiwarkę paczkomatów InPost.

Kurier do Czech

od 32.93

Sprawdź naszą ofertę na przesyłki do Czech. Przesyłkę odbierze i doręczy kurier. Sprawdź też ofertę na przesyłki kurierskie do innych krajów UE.

Kurier do Niemiec

od 64.96

Sprawdź naszą ofertę na przesyłki do Niemiec. Przesyłkę odbierze i doręczy kurier. Sprawdź też ofertę na przesyłki kurierskie do innych krajów UE.

Monitoruj swoją przesyłkę!

 

sendit24

Masz paczkę do wysłania? W serwisie Sendit24.pl zamówisz usługi kurierskie online. Wszyscy kurierzy w jednym miejscu! Porównaj ceny usług, skorzystaj z prostego formularza i zamów kuriera.
Kontakt
Masz pytania?
Sprawdź pomoc
Napisz do nas
Obsługa Klienta:
Pn - Pt: 9.00 - 17.00
So - Nd: Nieczynne

Wszystkie prawa zastrzeżone D4M Sp. z o.o.
Płatności obsługuje tpay.com
   

Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Kliknij przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej.