Przesyłka za pobraniem to opcja w której Nadawca ustala z Odbiorcą, iż opłata za przesłany towar lub przedmiot zostanie pobrana przez kuriera podczas doręczenia przesyłki. Kwota, którą kurier pobierze od Odbiorcy przy doręczeniu przesyłki, zostanie przekazana przelewem bankowym na wskazane konto bankowe Nadawcy. Zatem jest to jedna z opcji płatności za towar lub przedmiot.
W formularzu wyślij przesyłkę podajemy kwotę, którą chcemy aby kurier pobrał od Odbiorcy i podajemy numer konta bankowego Nadawcy na które chcemy aby kwota była przekazana.
Przykład: Wysyłam przedmiot za kwotę 150 PLN do Odbiorcy "X". Wartość 150 PLN wpisuję w polu "pobranie". Chcę aby pieniądze zostały przesłane na moje konto bankowe - zatem wprowadzam je w formularzu w polu konto bankowe. Przesyłka zostanie odebrana ode mnie przez kuriera, następnie przy doręczeniu kwota 150 PLN zostanie pobrana przez kuriera od Odbiorcy "X". Następnie kwota 150 PLN zostanie przesłana na moje konto bankowe, które wskazałem w formularzu.
W przypadku przesyłek pobraniowych środki są przelewane z konta przewoźnika lub konta operatora serwisu na konto Nadawcy. Kwota pobrania przekazywane jest do realizacji przelewu na wskazane w formularzu konto bankowe Nadawcy w terminie do 30 dni roboczych od daty dostarczenia przesyłki. Oznacza to, iż zlecenie przelewu zostanie przekazane do realizacji w terminie do 30 dni roboczych oraz, że środki zostaną zaksięgowane na koncie Nadawcy najpóźniej 31 dnia roboczego. Średni czas realizacji przelewu pobraniowego wynosi około 14 dni roboczych.
Przypominamy o bezwzględnej konieczności nadawania przesyłek na dokumentach transportowych wygenerowanych przez serwis gdyż warunkiem otrzymania pobrania w terminie jest nadanie przesyłki na dokumencie transportowym wygenerowanym przez serwis.
Jeśli nie otrzymali Państwo przelewu w deklarowanym przez serwis terminie to należy skontaktować się z obsługą serwisu i podać numer przesyłki lub numer zamówienia. Obsługa serwisu odpowie na zapytanie dotyczące realizacji pobrania tak szybko jak to tylko będzie możliwe. Kontakt z obsługą serwisu możliwy jest poprzez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na adres e-mail: kontakt@obsluga-online.pl. Nie prowadzimy obsługi stacjonarnej oraz telefonicznej.
Wszelkie reklamacje dotyczące terminów realizacji zleceń przelewów należy składać za pośrednictwem formularza kontaktowego lub bezpośrednio na adres e-mail: kontakt@obsluga-online.pl lub pisemnie na adres siedziby operatora serwisu Sendit24. Informacje na ten temat można znaleźć w regulaminie serwisu.
Zamów kuriera DHL. Paczkę od nadawcy odbierze kurier i doręczy ją do adresata. Jeśli wysyłasz więcej paczek możesz skorzystać z oferty dla biznesu.
Sprawdź naszą ofertę na szybkie nadania w sieci Paczkomatów i Paczko Punktów InPost. Sprawdź też wyszukiwarkę paczkomatów InPost.
Sprawdź naszą ofertę na przesyłki do Czech. Przesyłkę odbierze i doręczy kurier. Sprawdź też ofertę na przesyłki kurierskie do innych krajów UE.
Sprawdź naszą ofertę na przesyłki do Niemiec. Przesyłkę odbierze i doręczy kurier. Sprawdź też ofertę na przesyłki kurierskie do innych krajów UE.